“Dünyâ hayâtı azdan daha azdır. Ona âşık olan, alçakların alçağıdır. O sihriyle bir topluluğu sağır ve kör eder. Böylece onlar ortalıkta şaşkın ve delîlsiz ortalıkta kalırlar.”
https://vimeo.com/tomorhoca
- Ana Sayfa
- İlahi – Kur`an -İslam – Din -Tasavvuf – Belgesel – Dua – Hadis – Tarih – Şiir – Vs… – بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
- Dini bilgiler
- Hatim duası Türkçe Hatim Duası
- Ahmet tomor hoca sohbetleri
- suleymaniye
- Ruhlar kabirde hep kalır mı?
- Şehitlik ve Fazileti
- İslami Eğitim
- ALLAH (C.C.) 'ÜN SIFATLARI
- Ahmet Tomor Hocaefendi Sohbetleri
- Veysel Gürler
- Umman'dan Şifâlar
- İSLAMİ BİLGİLER KİTAP SOHBET SEYRET MULTİMEDYA
- Safakat İslami Forumları
- sadakat.net
- Ehl-i Sünnet Hanefi
- HAVAS İLMİ-MÜCERREBAT-I İLAHİ ŞİFACILAR
- Sağlığımızın müthiş şifreleri Sayfadaki tüm bilgiler bilgi amaçlıdır kullanım tercihi size aittir önce araştırın inceleyin doktorunuza danışın saygılar
- Sayfa ve guruptaki bilgiler bilgi amaçlıdır araştırın araştırmadan doktorunuza danışmadan kullanmayın sakın saygılar hepinize m.ulaş
- MUHTASAR İLMİHAL | Fazilet
- İLİM BÖLÜMÜ
- İmam Suyuti Camius Sağir
- Dini Sorular Molla Cami dini sorular ve cevapları
- incemeseleler
- "Nazar, deveyi kazana, insanı mezara sokar."
- YAVRULARIMIZA ELİF CÜZÜ ÖĞRETELİM. BİZLERDE TEKRAR EDELİM...
- Hadis-i Şerif
- FAZİLET TAKVİMİ
- mektebun
- faydalı
- medine
- Zi tuva kuyusu...
- Ali Eren Hoca
- *FATİHA SURESİNİN SIRRI..*
- "Kişi sevdiği ile beraberdir."
- *FATİHA SURESİNİN SIRRI..*
4 Temmuz 2019 Perşembe
Dr. Aidin Salih hanım; *-Kuran okunan yere erzak koyun* ! derdi.
Dr. Aidin Salih hanım;
*-Kuran okunan yere erzak koyun* !
derdi.
derdi.
Suya
*şifa ayetleri oku* yun,
Kuran okuyun
*•alın size doğal antibiyotik,*
*•canlı hücre* li,
*•anne nefesi değmiş gibi*
*şifa ayetleri oku* yun,
Kuran okuyun
*•alın size doğal antibiyotik,*
*•canlı hücre* li,
*•anne nefesi değmiş gibi*
Çünkü
kişi,
*iman gücünü yükselt* tikce
kişi,
*iman gücünü yükselt* tikce
*Manevi mizacı*
tüm hücrelerine
*galip olmaya başlar* .
tüm hücrelerine
*galip olmaya başlar* .
*Manevi haliniz güçlendikçe;*
• ~geçmişiniz,~
•• ~sıkıntılarınız,~
••• ~bunalımlarınız~ *Siliniyor demektir..*
*~Kaygılarımıza,
*~ves_vese_ler_imize takılıp ~kal_dık_ça~*
• ~geçmişiniz,~
•• ~sıkıntılarınız,~
••• ~bunalımlarınız~ *Siliniyor demektir..*
*~Kaygılarımıza,
*~ves_vese_ler_imize takılıp ~kal_dık_ça~*
*yada*
*o niye öyle dedi*
*bu niye böyle yaptı*
diye *düşün_dük_çe*
*•biz farkında olmasak* ta
*bu niye böyle yaptı*
diye *düşün_dük_çe*
*•biz farkında olmasak* ta
*önce Ruhumuz*
*Sonrasında •bedenimiz ve ••beynimiz hasta oluyor.*
Bu sebebledir ki
*biz davamızda yol alamıyoruz,*
*biz davamızda yol alamıyoruz,*
bırakalım davayı
*Ailemizde dahi ~huzuru bulamıyor~ uz.*
*Herkes *
*~şeker gibi~*
*Antidepresan tüketir hale gelmiş~*
neden?
*~şeker gibi~*
*Antidepresan tüketir hale gelmiş~*
neden?
*Mevlamız iLe aramızı açtığı-mıZ-dan..*
~Dua etmeyi unuttu~ğum_uz~ dan,
~Dua etmeyi unuttu~ğum_uz~ dan,
*Mevla'mıza DERTLEN-meyi BİL-mediğim-izden,*
Tevbemizi ~azalttığıM-ız~ dan..
Sadece
*ama sadece*
bir
*Besmele'nin manevi gücünü yazsak sayfalar yeter mi?*
*ama sadece*
bir
*Besmele'nin manevi gücünü yazsak sayfalar yeter mi?*
Hangimiz *avuçlarımızın içine dualar,*
*~Felak-Naslar oku~* yup bedenimizi
*~Mesh ED-iyoruz,~*
*çocuklarımıza bunu yapıyor-mu-yuz?*
*~Mesh ED-iyoruz,~*
*çocuklarımıza bunu yapıyor-mu-yuz?*
Biz
*manevi ~huzurumuzu kaybettiğimiz AN~ beden sağlığımızıda kaybetmeye başladık kardeşler..*
*manevi ~huzurumuzu kaybettiğimiz AN~ beden sağlığımızıda kaybetmeye başladık kardeşler..*
Bakın
bunu misallendirmek istiyorum.
bunu misallendirmek istiyorum.
*Yakub Aleyhisselam Yusuf'unu kayb* ettiğinde
~ne yaptı?~
•Kaygılandı,
••vesveselendı,
•••buhranlara düçar oldu..
••vesveselendı,
•••buhranlara düçar oldu..
Streslendi
~düşüne düşüne~ ağlaya ağlaya sonunda
~bu haller onu hasta etti.. ~
Gözleri görmez oldu!
~düşüne düşüne~ ağlaya ağlaya sonunda
~bu haller onu hasta etti.. ~
Gözleri görmez oldu!
*Ama ne zaman* ki vazgeçti,
*manevi unsurunu kuvvetlendir* di,
*manevi unsurunu kuvvetlendir* di,
*tamamen TESLİM OL* -du
*işte o zAman*
Allah cc
*Yusuf'unu ona geri verdi..*
Allah cc
*Yusuf'unu ona geri verdi..*
*~Kaygısı ÇOKken~*
evinin yakınındaki
Kenan kuyusundaki Yusuf'unu görmüyor,
hiss-etmiyor-du.
evinin yakınındaki
Kenan kuyusundaki Yusuf'unu görmüyor,
hiss-etmiyor-du.
*Kaygılarını AT- ın* ca
10 günlük mesafeden Yusuf'unun kokusunu almaya BAŞLAdı.
SubhanAllah..
SubhanAllah..
Bizde bu misalden *çok nasihat çıkarmalıyız* kardeşlerim..
İçine düştüğümüz buhranlardan *sağlıklı dü_şü_ne_mi_yor* neticesinde
*sağlıklı kararlar ala_mı_yor* ve
son olarak
beden sağlığımızı da kaybediyoruz.
*sağlıklı kararlar ala_mı_yor* ve
son olarak
beden sağlığımızı da kaybediyoruz.
Sonrasında *~Antidepresan Ağına düşüyor kendi ellerimizle kendimizi DELİRTiyoruz.~*
Oysa
Allah
*bize bir susam tanesini bile şifa olsun diye göndermedi mi* ?
Allah
*bize bir susam tanesini bile şifa olsun diye göndermedi mi* ?
*~N E D E N~*
Yahudi' nin
Yahudi' nin
*KORTiZON ilacına inandık-TA*
*İslam'ın*
*her derde deva çörekotunu şifadan saymadık* *?*
*her derde deva çörekotunu şifadan saymadık* *?*
Biz iyileşmek için
*şifayı temiz yollardan ARA* ma dık ki..~*
*şifayı temiz yollardan ARA* ma dık ki..~*
Keyfimize göre *~zarurettir zaruret dedik ve her türlü şeyi nefsimize helal saydık..~*
Oysa
ALLAH cc
*•Haram kıldığı hiçbirşeyin içine şifa koy_ma_mış•* tır!
Gelin
*evvela manevi olarak İslam mizacımızı kuvvetlendir* elim.
*evvela manevi olarak İslam mizacımızı kuvvetlendir* elim.
Size
*en tatlı reçeteyi yazıyorum;*
*en tatlı reçeteyi yazıyorum;*
•••Vaktinde kılınan namaz,
•••Allaha yalvarırcasına okunan bir cüz Kuran,
•••içine dua okunup içilen bir bardak su,
•••gözyaşlarıyla ıslanmış bir elbise;
Emiin OLun ki
*Ruh ve Beden sağlığınız için en şifalı* sıdır.
*Ruh ve Beden sağlığınız için en şifalı* sıdır.
Hemde hiç
~yan etkisi~ ve komplikasyonu *yok*
~yan etkisi~ ve komplikasyonu *yok*
Allahümme salli alâ Seyyidinâ ve Nebiyyinâ Muhammed..!.."
Top sakal bırakmak bir Firavun âdetidir. Mısır tarih boyunca ihtişam ve sefaletin kol kola gezdiği bir coğrafyadır. Firavunlar halkla aralarındaki farkı ortaya koymak için, sınıf farklarını daha da belirginleştirmek için bir takım statü sembollerine ihtiyaç duydular. Bu statü sembollerinden bir tanesi de top sakal bırakmaktır. Bu halleriyle kendilerini sıradan halk yığınlarından ayıracaklardı.İmam Birgivî’ hz.lerine ait Burhan-ul Muttakin adlı eserden tarihte ilk defa top sakal bırakma âdetinin Firavunlara ait olduğunu öğreniyoruz. Mısır medeniyetini keşfeden batı aydınlarının onlardan bu âdeti aldıkları da kuvvetli bir kanaat olarak önümüzde duruyor. Bu gün Yahudi ve Hıristiyan kültüründe kendine yer bulan bu adet sadece şekil olarak değil muhteva olarak da etkisini kuvvetli bir biçimde gösteriyor. Firavun misali insanlara tepeden bakan Yahudi ve Hıristiyan elitleri, aydınları sadece top sakalı değil top sakalın ifade ettiği manayı da hayatlarına taşımış durumdadır. Aslında içindeki Firavunu dışarı taşımak isteyen modern insan çenesinde anlamsız bir şekilde kıl bırakmaktadır. Unutmayalım ki kalıbı Firavuna benzeyenlerin zamanla kalbi de firavuna benzeyecektir. Ve yine unutmayalım ki; top sakal bırakmak bir Firavun âdetidir.
2. Abdülhamid’in tahttan indirilmesi ve Peygamberimizin üzüntüsü
İmam-ı Rabbani hazretlerinin torunlarından, son devir İslam büyüklerinden Ebül Hasen Zeydi, 1974’te Hindistan’da basılan “Faruki Makamatı Ahyar” kitabında şunu anlatmaktadır: Babam, Peygamber Efendimizi rü’yada görmüş. Çok üzüntülü imiş. Üzüntülerinin sebebini sorduğunda da Efendimiz, “Türkler, benim halifemi bugün makamından ayırdılar. Bunun cezasını çok acı çekeceklerdir” buyurmuş…
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)