4 Ağustos 2019 Pazar

MÜTHİŞ YÖNTEMLE KREÇLENMENİZDEN EKLEM AĞRILARINIZDAN SİYATİĞİNİZDEN KAS AĞRILARINIZDAN BEL BOYUN AĞRILARINIZDAN KURTULUN M.ulaş Sağlığımızın müthiş şifreleri sayfamda tüm bilgiler okuyun 100 gr hakiki tereyağına fındık kadar 3 adet çam reçinesi koyun bir tutam çam iğnelerinide içine koyun 60 derece sıcaklıkta eritin karıştırın süzün soğusun kreminiz hazır ağrıyan eklemlerinize kaslarınıza iyice ovarak sürün iyice yedirin ovun sürdüğünüz yerleri streçle sarın 2 saat dursun ağrıların gittiğini göreceksiniz kireçlenme siyatik eklem bel boyun ağrılarınızı gideriyor 20 gün kadar yapın ağrılarınızdan kurtulun karaciğerinizide onarın sağlık kalıcı olsun şifa Allah tan saygılar m.ulaş

KARACİĞERİMİZ NEDENMİ ÇOK ÇOK ÖNEMLİ OKUYALIM m.ulaş
yediklerimizin dokunması ve alerji sebebi karaciğerimiz filitrelerimiz tıkanınca başlıyor derideki değişimler sedef egzema reflü gastrit troid böbrek kalp damar piskolojimiz eklemlerimiz normal giden her şey birden ters gitmeye başlıyor kan filitrelerden süzlmeden dolaşıyor kirli ve yağlı kan her tarafımıza gidiyor gittiği organlarda biriken kirli kan hastalık yapmaya başlıyor vücudun oksijensiz kalmasına neden oluyor asidoz başlıyor organlar tek tek dökülmeye başlıyor atılan organlarımız atılıyor kalan organlarda kirli ve tıkalı çalışmaya çalışıyor kalp damar çıkıyor böbrek safra pankreas mide sorunları çıkıyor piskolıji bozuluyor sebebi kirli kan ve tıkanan karaciğerimizin artık tüm vücudumuzun koruyucularını vitaminlerini hormonlarını kimyasını üretiminide kesiyor ve hastalıklar sıraya giriyor maalesef hayat çekilmez oluyor artık bilinçlenelim karaciğerimizin ne kadar önemli olduğunu hatırlayalım atalarımızın 498 yıl önce yıllar öncesinden keşfettikleri bu bilgileri iyi düşünelim karaciğerimiz eşittir sağlığımız diyelim artık Rabbim yaratmış bizi şifamızda derdimizde içimizde unutmayalım dibimizdeki sağlığı görelim artık saygılar nice sağlıklı günlere bep beraber Rabbimin bize verdiği aklı birilerine kiraya vermeyelim m.ulaş

Hasta karaciğerinizle boşuna sağlık aramayın sadece oyalanırsınız bilin filitreleri açın m.ulaş


OKSİJENLİ SU İLE MUCİZELERI YAŞAYIN
EKLEMLERİMİZ VE VÜCUDUMUZDAKİ HASTALIKLARIN GİTMESİNİ İSTİYORSAK TİTİZLİKLE UYGULAYIN DERİM
Eklemlerimizin ve vücudumuzun drencini artırmak ve eski sağlığımızı kazanmak için mükemmel bi yöntem sunuyorum eczaneden oksijenli su alın 1 su bardağı suya 5 damla damlatın ilk 5 gün için günde 1 sefer 5 günden sonra 10 damlaya çıkarın oksijenli su damla sayısını yine 5 gün devam edin tekrar 15 damlaya çıkarın ojsijenli suyu damla sayısını 5 gün daha devam edin sonrası 10 günde 25 damla damlatın suya 10 gün için eklemleriniz ve tüm vücudunuzun bir çok sorunlarınızın kendiliğinden gideceğine şahit olacaksınız bu kürü 2 ayda bir yenileyin 3 kür yapın bırakın sağlığınızda şokları yaşayacaksınız Allah hepimize şifa versin ŞAFİ ismiyle. Saygılar
İyileştiğinizde genel durumunuzu paylaşırsanız sevinirim saygılar hepinize
M.ULAŞ

Teşekkürler salih beyin yazısı paylaştığım küleri önermiş uygulamış okuyun
Salih lokman bey
merhaba mustafa bey sizin tavsiyelerinizi bize gelen hastalarımıza kendi ürünlerimizle birlikte uygun şekilde tatbik etmeye çalışıyoruz ve Allaha şükürler olsun güzel sonuçlar alıyoruz bugün aldığım bir sonucu anlatayım hemoroid ve kabız olduğunu söyleyerek doktora giden bir hasta doktorun verdiği ilaçlarla bir türlü sonuç alamamış artı 2 defa hemoroid amaliyatı olmuş daha önce 2 gün önce tam işyerimi kapamak üzereyken ağrılar içinde kıvranarak içeri girdiler durumu anlattılar içerde bağırsakta yırtılmalar varmış bende kendi üretimimiz olan ürünlerden verdim ve sizin tavsiye ettiğiniz ürünleride verip tarif ettim hemen çıkmadan içtiler işyerinde ve eve gidince uygulamayı yapmışlar 1 saat içinde rahatlamış sabahınada makattan siyah sert bişeyler ve iltihap akmış korkmuşlar aradılar korkmayın dedim ve 2 gündür çok iyi olduğunu söylüyor Allah şifasını artırsın inş sizdende Allah razı olsun

MİDENİZDE ÜLSER REFLÜ GASTRİTİNİZ VARSA KURTULUN
yemeklerden 1 saat önce kantaron yağı için 1 yemek kaşığı üzerine sıcak su için 1 saat sonra yemekten hemen öncede saf tahin için 10 gün yapın düzeliyorsunuz yemekten sonra hiç bişey yiyip içmeyin yatmayın 2 saat kadar mide sorunuda yaşamazsınız bir daha geçmiş olsun
Şifa Allah tan. Saygılar M.ulaş

"NAMAZ DİNİN DİREĞİDİR" İmâm-ı Rabbânî hazretleri (k.s.) buyurdular: "İyi bil ki insanın itikadını tashih etmesi lazım geldiği gibi, sâlih ameller işlemesi de lazımdır. Bütün ibadetleri kendisinde toplayan ve Allâh-ü teâlânın rahmetine en çok yaklaştıran ibadet namazı eda etmektir. Zira Peygamber Efendimiz (s.a.v.); "Namaz dinin direğidir. Kim namazını kılarsa dinini ikâme etmiş olur. Kim de namazı terk ederse dinini yıkmış olur." buyurmuştur. Namazlarını eda etmeye devam eden bütün çirkinliklerden; dinde, örf ve âdette hoş görülmeyen şeylerden korunmuş olur. "Şüphe yok ki namaz, hayâsızlıklardan ve günahtan (ve yaramaz şeylerden) nehyeder." meâlindeki (Ankebût sûresinin 45.) âyet-i kerîmesi bu manayı teyid etmektedir. Sahibini hayâsızlık ve günahlardan alı­koymayan namaz, hakiki değil, şekilden ibaret bir namazdır. Ancak hakikati elde edinceye kadar şekli terk etmek uygun olmaz. Çünkü tamamı idrak olunamayan, yapılamayan bir şeyin tamamı terk edilmez. Ekramü'l Ekrem'în olan Allâh-ü teâlâ namazın suretine itibar edip onu hakikat olarak kabul edebilir. Namazı huşû ve huzur ile cemaatle eda etmeye devam ediniz. Zira namaz, kurtuluş ve felaha kavuşmaya sebebtir. Allâh-ü teâlâ: "Muhakkak ki mü'minler kurtuluşa ermişlerdir. Ki onlar namazlarında huşûludurlar." (Mü'minûn Sûresi, âyet 1-2.) buyurmuştur. Netice olarak reddolunma tehlikesine rağmen amel etmeye devam etmelidir. Görülmüyor mu ki, düşmanın galib olduğu bir zamanda, askerlerin basit, küçük bir gayreti ve mücadelesi çok büyük itibar kazandırır. Bunun gibi nefsin galip olduğu bir devir olan gençlikte salih ameller işleyen, ibadet ve itaatla meşgul olan gençlere, bu yaptıkları Allâh-ü teâlâ katında büyük itibar kazandırır. Ashâb-ı Kehf, Allâh-ü teâlâ nezdindeki faziletlerin tamamını din düşmanlarından hicret vasıtasıyla elde etmişlerdir. Peygamber efendimiz (s.a.v.); 'Fitne ve karışıklığın olduğu zamanda ibadet etmek, bana hicret etmek gibidir.' buyurmuştur. | Mektûbât-ı İmâm-ı Rabbânî, 1/85

" KAZA GELİNCE GÖZ BAĞLANIR Süleyman aleyhisselam bir sefere çıkmıştı. Divan çadırı kurulunca, bütün kuşlar huzuruna geldiler. Her biri bütün hünerlerini birer birer sayıp dökmeye başladılar. Sıra Hüdhüd'e gelince: "Padişahım, ben yükseklerde uçarken yer altındaki suyu görebilirim. Ey büyük padişah! Sefere giderken beni de yanına al. Sana konaklayacağın yerde suyu bulmana faydalı olurum." dedi. Hüdhüd'ü duyan hasetçi karga: "Hüdhüd yükseklerde uçarken yer altındaki suyu görebilirim diyor ama, basit bir tuzağa yakalanıyor. Böyle bir hüneri olsa idi yerdeki tuzağı görüp ona yakalanmazdı" dedi. Bunun üzerine Süleyman aleyhisselam: "Ey Hüdhüd, yaptığını beğendin mi? Bizim huzurumuzda yalan söylemek olur mu?" diye Hüdhüd'ü azarladı. Hüdhüd: "Ey yüce padişah! Dediklerimin hepsi doğrudur. Fakat benim tuzağı göremeyişimin sebebi, kazâ ve kaderin gözümü kapaması, aklımı bağlamasıdır. Ne yazık ki kazâ gelince bilgi uykuya dalar, el ayak tutulur ve göz bağlanır" dedi.


Görüntünün olası içeriği: yazı
Görüntünün olası içeriği: yazı


Abdullah b. Mes’ud ra. : “Ömer’in Müslüman olması bir fetih, onun hicreti bir yardım, idareciliği ise bir rahmettir. Biz o Müslüman oluncaya kadar açıktan namaz kılamıyorduk. O Müslüman oldu müşriklerle mücadele etti, onlar da bizim namaz kılmamıza müdahale edemediler”..

Görüntünün olası içeriği: yazı





H.Ş : Ümmetimin hayırlıları kurban keserler, ümmetimin şerlileri kurban kesmezler.” 
(dürretül vaizin 2/1190)

Hasan Bozkurt Hasan Bozkurt ------- ADALETİN TİMSALİ HALİFE HZ.ÖMER-ÜL FARUK RA.IN HALİFELİĞİ ZAMANINDA BİR VALİ HALİFEYE MEKTUP YAZIYOR GEÇİNEMİYORUM MAAŞIMI ARTIRINIZ DEDİĞİNDE. HZ. ÖMER MAAŞIN FAZLA ÜÇTE BİRİNİ ALMA BUYURDU, VALİ HALİFEYE MEKTUP YAZDIKİ EFENDİM BU MAAŞLA GEÇİNİYORUM, HZ.ÖMER RA. DEMEKKİ SENİN HAKKIN O KADARMIŞ... GEÇİNEMİYORUZ DİYEN VEKİLLER MAAŞLARINIZIN YARISINI HAZİNEYE BIRAKINIZ HAK ETMEDİĞİNİZ İÇİN GEÇİNEMİYORSUNUZ..


- Bazı ilticâ usûlleri,
- Bazı sûrelerin fazîleti ve esrârı,
- Âyet-i kerîme ve hadîs-i şerîfler, nazm-ı celîlleri ile beraber yazıldı,
- Duâlar, Arapça metinleri ve mânâlarıyla beraber yazıldı.
Rabbimiz kullarına duâ etmelerini emrediyor, Resûlü de duânın âdâbını ve kabul vakitlerini bizlere haber veriyorlar. Böyle kıymetli bir ibâdet olan duânın fazîletini, âdâbını ve tavsiye olunan duâları bir araya getirmek için bu eser hazırlandı. Bu eserimizi, yapacağı duâların kabûlü için riâyet edilecek âdâbı ve tavsiye olunan duâları bilmek ve öğrenmek isteyen her Müslümana takdim ediyoruz.
Görüntünün olası içeriği: yazı

Gazaba uğrayanlardan maksat yahudilerdir....Dalâlete düşenlerden maksat ise, Hristiyanlardır.


Hasan Bozkurt ------------Kendilerine inam ettiklerinin yoluna (ulaştır). Gazap olunan (yahudi) lerin ve dalâlete düşücü olan (Hristiyan) ların yoluna değil.Gazaba uğrayanlardan maksat yahudilerdir. Zira, Mevlâ Tealâ Hazretleri bir ayetinde: "Allah'ın lanet ve üzerine gazap ettikleri." diye Yahudilerden bahsetmektedir. (Maide: 5/60) ...Dalâlete düşenlerden maksat ise, Hristiyanlardır. Nitekim Mevlâ Tealâ Hazretleri bir ayet-i kerimesinde : "(Ey Müminler !) Bundan (Resulullah (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) in Peygam­ber olarak gönderilmesinden) evvel hakikaten sapıtan bir milletin (Hristiyanların) isteklerine uymayın." buyurmuştur. (Maide: 5/77) ..Ebu Zer (Radıyallahu Anh) in şöyle buyurduğu rivayet edilmiştir, Resulullah (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) "Gazap olunanlardan" sordum. "Yahudilerdir." buyur­du. "Sapıklardan" sordum,"Hristiyanlardır." buyurdu.Bu hususta bir çok rivayetler vardır, hatta İbn-i Ebi Hatim: "Gazap olu­nanların Yahudiler, sapıkların da Hristiyanlar olduğuna dair müfessirler ara­sında hiç bir ihtilâf bilmiyorum." buyurmuştur.

Fâtiha sûresinde Hristiyan ve Yahudiler “sapık” ve “Allah’ın gadabına uğramışlar” olarak ifâde buyurulur.


------------------İsmail hakkı hz. Buyuruyorlar ki; “kim bir nefeste Fatihayı okur ve amin derse hz. Allah neye niyet etmiş ise onu ona verir.”. Yeryüzünde ab-ı hayat tabir edilen bir su vardır. O sudan içen kimse kıyamete kadar hayatta kalır. Hızır (as) ondan içmiştir. Her yüz senede bir 18 yasına iner. Onun bu dünyada kalmasına sure-i Fatiha sebep oldu. Hızır (as) bir fethi Kübra ile Fatiha-i serifenin Arş-u ala da duran bir daire şeklinde ki kitabesini görünce hayran kalıp ona aşık oldu. Fatiha-i Şerife’nin envar ve esrarını kendisine ihsan etmesi için Cenab-ı Hakk’a yalvardı. Cenab-ı Hakk ona bu sureyi Ümmeti muhammede nasip edecegini söyleyince Ümmeti muhammedden olmak için dua etti. Cenab-ı Hakk duasını kabul ederek onu ümmeti Muhammed’e dahil eyledi. O şimdi aramızda yaşıyor ve daha cok yaşayacaktır...sohbetdefterim.
Fotoğraf açıklaması yok.

Rum meliki Kayser, hz. Ömer’e gelip “İncil kitabında ‘içerisinde 7 harften hali olan, kendisinde 7 harf bulunmayan sureyi kim okursa onun için cennet vardır.’ Yazıyor. Ben incili baştan sona tetkik ettim. İçinde 7 harf bulunmayan sure bulamadım. Siz kendi kitabınıza bakın arastırıp bana bildirin.” Diyor. Hz. Ömer ehli Kur’an’ı çağırıp arastırmalarını emrediyor. Übeyy bin kaab (r.a) “ya emiral mü’minin! İçinde 7 harf bulunmayan sure Fatiha suresidir.” Diyor. Hz. Ömer efendimiz rum meliki Kayser’e “ne Tevrat ne Zebur ne de İncil’de olmayıp yalnız bizim kitabımız Kur’an-ı Azimüşşanda bulunan içinde 7 harf bulunmayan sure Fatiha suresidir.” Diye bu sureyi yazıp gönderiyor. Binaen aleyh rum meliki Müslüman olup İslamiyet üzerine ruhunu teslim ediyor. ....sohbetdefterim.

Fotoğraf açıklaması yok.
-------Allah’ın Resulü sav. Ebû Saîd b. Muallâ isimli sahâbîye, Kur’ân-ı Kerîm’deki en büyük sûreyi mescidden çıkmadan bildireceğini ifade buyurmuş, sonra da bunun Fâtiha olduğunu açıklamıştır (Buhârî, “Fezâ’ilü’l-Kur’ân”, 9).Kur’an-ı Azimüşşanın esrarı Fatiha suresinde toplanmıstır, semavi kitapların özü Kur’an da toplanmıs oldugu gibi. Fatiha-i şerife inzal olundugu zaman Cebrail (as) bir bütün olarak getiriyor, ayet ayet degil. Kur’an’da ilk nazil olan sure bütün olarak Fatiha-i şerifedir. Hz. Allah bu sureyi inzal ederken Cebrail (as), yedibin melek ile beraber geldi. Yani ‘nefsim yed-i kudretinde olan hz. Allah’a kasem olsun ki ne Tevrat, ne İncil, ne Zebur’da bu surenin misli inzal olunmamıştır. Bu sure Fatiha suresidir.’....sohbetdefterim.
Görüntünün olası içeriği: yazı