“Dünyâ hayâtı azdan daha azdır. Ona âşık olan, alçakların alçağıdır. O sihriyle bir topluluğu sağır ve kör eder. Böylece onlar ortalıkta şaşkın ve delîlsiz ortalıkta kalırlar.”
https://vimeo.com/tomorhoca
- Ana Sayfa
- İlahi – Kur`an -İslam – Din -Tasavvuf – Belgesel – Dua – Hadis – Tarih – Şiir – Vs… – بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
- Dini bilgiler
- Hatim duası Türkçe Hatim Duası
- Ahmet tomor hoca sohbetleri
- suleymaniye
- Ruhlar kabirde hep kalır mı?
- Şehitlik ve Fazileti
- İslami Eğitim
- ALLAH (C.C.) 'ÜN SIFATLARI
- Ahmet Tomor Hocaefendi Sohbetleri
- Veysel Gürler
- Umman'dan Şifâlar
- İSLAMİ BİLGİLER KİTAP SOHBET SEYRET MULTİMEDYA
- Safakat İslami Forumları
- sadakat.net
- Ehl-i Sünnet Hanefi
- HAVAS İLMİ-MÜCERREBAT-I İLAHİ ŞİFACILAR
- Sağlığımızın müthiş şifreleri Sayfadaki tüm bilgiler bilgi amaçlıdır kullanım tercihi size aittir önce araştırın inceleyin doktorunuza danışın saygılar
- Sayfa ve guruptaki bilgiler bilgi amaçlıdır araştırın araştırmadan doktorunuza danışmadan kullanmayın sakın saygılar hepinize m.ulaş
- MUHTASAR İLMİHAL | Fazilet
- İLİM BÖLÜMÜ
- İmam Suyuti Camius Sağir
- Dini Sorular Molla Cami dini sorular ve cevapları
- incemeseleler
- "Nazar, deveyi kazana, insanı mezara sokar."
- YAVRULARIMIZA ELİF CÜZÜ ÖĞRETELİM. BİZLERDE TEKRAR EDELİM...
- Hadis-i Şerif
- FAZİLET TAKVİMİ
- mektebun
- faydalı
- medine
- Zi tuva kuyusu...
- Ali Eren Hoca
- *FATİHA SURESİNİN SIRRI..*
- "Kişi sevdiği ile beraberdir."
- *FATİHA SURESİNİN SIRRI..*
16 Temmuz 2020 Perşembe
15 Temmuz 2020 Çarşamba
Sünnete inanmayan bir kimse, kelime-i tevhidin ikinci bölümü olan;محمد رسول الله / Muhammedün Rasülüllaha da inanmıyor demektir.
Allah'a şirk koşmak: Şirk; iki cihan felâketine sebep olan, insanı idâm-ı ebedîye sürükliyen bir suçtur. Allah'ı inkâr eden veya herhangi bir şeyi ona eş tutan kimse, ilâhî hapishanenin müebbed mahkûmudur.
Hasan Bozkurt - İhvani Paylaşım Platformu
Salât-i Münciye : Vitir namazında kunut duâlarından sonra okuyanın namazları Mevlâ’ya tereddütsüz arzedilir ve kabûle sebep olur. Namazın kabûlü, kazancın büyüğüdür.
KUR’AN İSLAMI KURÂNİYYÛN ANLAYIŞI İTİKADİ BİR
SAPMADIR!. BİZE KURAN YETER DİYENLERİN SAPIKLIKLARINA MİSAL
SAPMADIR!. BİZE KURAN YETER DİYENLERİN SAPIKLIKLARINA MİSAL
....... Her Aileye Bir Kurban Yetmez.......Hali vakti yerindeyse sadece kendisi için değil eşi ve çocukları için de kurban kesilmesi gerekiyor. Bununla beraber “İmam Muhammed hazretlerinin bir kimsenin kendi malından çocuğu namına kurban kesmesi mendûpdur.” fetvasını hatırlamak gerekiyor.......https://insanvehayat.com/her-aileye-bir-kurban-yetmez/
İNSANVEHAYAT.COM
Her Aileye Bir Kurban Yetmez - İnsan ve Hayat Dergisi -
Her Aileye Bir Kurban Yetmez - İnsan ve Hayat Dergisi -
Zeyd bin Sâbit R.A. : Söylediğini yapmayan insanda şeref ve haysiyet yoktur.
Peygamberimizin sünnetine uymanın zorunlu olduğunu, ona uymamanın ise apaçık sapıklık olduğunu beyan eden Ayet-i Kerimeler vardır.
Hasan Bozkurt
Hâce Ubeydullah Ahrâr (k.s.) hazretleri : ‘Bütün haller ve vecdlar bize verilmiş olsa, ama iç dünyamız Ehl-i Sünnet ve’l-Cemaat inancı ile donatılmış olmasa, bütün bu halleri rezillikten başka bir şey olarak görmeyiz. Bütün eksiklikler ve kusurlar içimizde olsa, ama iç dünyamız Ehl-i Sünnet ve’l-Cemaat inancı üzere dosdoğru olsa, bunda bir beis görmeyiz.’
KUR’AN İSLAMI KURÂNİYYÛN ANLAYIŞI İTİKADİ BİR SAPMADIR!. .BİZE KURAN YETER DİYENLERİN SAPIKLIKLARINA MİSAL......Kuran Kerim, “… o kadınlardan faydalanmanıza karşılık olarak belirli bir hak olarak ücretlerini verin …” (Nisâ, 4/24)buyurur. Bu hüküm uzunca bir ayetin içerisinden bir kısımdır. Bu ayetteki “ücret” kavramının, mehir olduğunu biz hadislerden öğreniriz. Sünnet devre dışı bırakıldığında bu ayet, fuhşun meşruluğuna da delil olarak getirilebilir hâşâ. Şiâ’nın, mut’a nikahına bu ayetleri delil getirdiği gibi. Ayet-i kerimenin öncesinde, “iffetli yaşamak ve zina etmemek şartı” getirilmişse de aynı ayet-i kerime içerisindeki “… o kadınlardan faydalanmanıza karşılık olarak belirli bir hak olarak ücretlerini verin …” ifadesi, müstakil bir hüküm görünümünde olduğundan, sünnet’i dışlayarak Kur’an’ı anlamaya ve hüküm çıkarmaya çalışan bir “zavallı”, ayet-i kerimenin bu bölümünden “ücret karşılığı yapılan zinanın” meşru olduğunu anlayabilir. Kısaca biz, nikahın şartlarını ve keyfiyetini dahi ancak hadislerden/sünnetten öğrenebiliyoruz. Yoksa nikahımız batıl/hükümsüz ya da fâsid olur. Görüyorsunuz ki hadisler olmadan, makbul bir evlilik bile yapamıyoruz. Nikah konusu bir yana, sünnet olmadan bir kimse, bir rekât namaz bile kılamaz.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)