6 Nisan 2021 Salı

depresyon LENFLERİNİZDEKİ TÜM SORUNLARINIZI GİDERİN

 












12s 
Sadece ben ile paylaşılıyor
Sadece ben
LENFLERİNİZDEKİ TÜM SORUNLARINIZI GİDERİN. M.ulaş
Sağlığımızın müthiş şifreleri
sağlığımızın müthiş şifreleri sayfamda tüm bilgiler. Yazılarmı paylaşırken ismi silmeden paylaşın ricam bi başka hastayada şifa olsun bilgiler.
Lenflerde sorununuz varsa karahindibağ sinirli ot ve yoğurt otu udi hindi kökü tozu hepsini un gibi çektirin 1 çay kaşığı için 1 su bardağı sıcak suda demlenir sabah akşam aç içilir 1 rer su bardağı posasınıda lenf bezlerinin olduğu yerlere sarın streçleyin 2 saat 2 günde 1 gün yapın sonra çıkarın 20 gün devam edin lenf sorununuzda kalmaz şifa Allah tan kul vesile m.ulaş saygılar şifa Allah tan saygılar m.ulaş



NAMAZ VE İMSAK VAKİTLERİ

Takvimimizdeki namaz vakitleri, fıkhî esaslara göre hesaplanırken arz derecesi (enlem), tûl (boylam), saat dilimi, yükseklik, arazi genişliği gibi birçok astronomik, klimatolojik ve jeolojik unsurlar hesaba dâhil edilmektedir.

Bir yerin namaz vakitlerinin doğru olarak hesaplanabilmesi için “geometrik değerler” değil, fıkhî ölçülere uygun olan “görülen değer” neticeleri esas alınır. Mesela, güneşin doğuş-batışı için ‘geometrik doğuş-batış’ değil, çıplak gözle gözlenebilen ‘görülen doğuş-batış’ asıldır. Sadece geometrik değerlerin hesaplanması ile elde edilen değerler -bunların sapmasına sebep olan pek çok unsurdan dolayı- gerçek değerleri karşılayamamaktadır. Bu sebeple İslâm âlimleri bazı zarûrî tedbirler almışlardır. Bu tedbirlere, düzeltmelere “temkin” adı verilmektedir. Temkin, daha ihtiyatlı olmak için yapılmış bir düzeltme değil, fıkhî olarak yapılması zarûrî bir düzeltmedir. Bu düzeltmelerden sonra ortaya çıkan değerler fıkhî ölçülere uygun hâle gelmiş olur. Binâenaleyh temkinsiz vakitlerin kullanılması mahzurludur.
Enes bin Mâlik (r.a.) rivâyet ediyor: Zeyd bin Sâbit (r.a.) dedi ki: Peygamber Efendimizle (s.a.v.) sahur yaptık. Sonra namaza durdu. Ben, Zeyd’e sordum: “Ezan ile sahur arasında ne kadar vakit vardı?” Zeyd Hazretleri: “Elli âyet okuyacak kadar” buyurdu. (Sahîh-i Buhârî Muhtasarı Tecrîd-i Sarîh Tercümesi’nde, elli âyet okunacak vakit, 18 dakika olarak yazılmıştır; c. 6, s. 268-269) Bundan temkine riâyetin ehemmiyeti anlaşılmaktadır.
Temkin ve diğer ilmî yollarla, sapmaları zarûrî olarak düzeltilmiş vakitler, asırlardan beri İslâm âleminde kullanıldığı gibi Türkiye’de de 1982 yılına kadar -Diyânet dâhil- bütün takvimlerde kullanılmıştır. Fazilet Takvimi, hâlen bunu kullanmaya devam etmektedir. Bu sebeple:
Takvimimizde verilen vakitlere riâyet etmeli,
Namazları vaktin sonuna kadar geciktirmemeli,
Oruca başlarken ve iftar yaparken, takvimimizdeki vakitlere riâyet etmeli,
Sabah namazını ise takvimimizde yazan, “Sabah” vaktinden itibaren kılmalıdır.



HZ.ADEM ALEYHiSSELAM

 HZ.ADEM ALEYHiSSELAM

Adem aleyhisselam kırkbin evladını gördü.
Vefatına yakın oğlu Şit aleyhisselamı çağırdı huzuruna:
- Ya Şit!
- Buyur baba.
- Sana beş vasiyetim var.
- Emret babacığım!
1. Dünyaya gönül bağlama!
2. Bir iş yaparken, sonunun nereye varacağını düşün!
3. Kadın sözüyle hareket etme!
4. Bir işe başladığında, kalbine sıkıntı gelirse o işi yapma!
5. Alnında parlayan “Nur”, ahir zaman Peygamberi Muhammed Mustafa’nın “sallallahü aleyhi ve sellem” nurudur.
Bu Nuru iyi muhafaza et!
Oğlu Şit aleyhisselam;
- Baş üstüne babacığım! dedi.Ve sordu peşinden:
- Babacığım! Muhammed aleyhisselamdan çok bahsediyorsun. Allah katında sen mi kıymetlisin, O mu?
- O kıymetli evladım.
- Neden babacığım?
- Çünkü Cenâb-ı Hak, bana vermediği altı fazileti
Onun ümmetine verdi oğlum.
Şit aleyhisselam merak etti:
- Onlar nedir babacığım?
- Birincisi, Hak teâlâ bir hatamdan dolayı beni Cennetten çıkardı. Onun ümmeti çok günah yapsalar da yine Cennetine alır.
İkincisi, benim hatamı, bütün yer ve gök ehli duydu.
O ümmetin binlerce günahını örter, göstermez.
Üçüncüsü, beni, bir hatam sebebiyle Havva’dan ayırdı.
Onun ümmetini, binlerce günahları olsa da, eşlerinden ayırmaz.
Dördüncüsü, ben üçyüz yıl ağladıktan sonra tövbem kabul olundu. Onlar ise sadece pişman olsalar, affolurlar.
Beşincisi, ben bir hata işlemekle, üzerimden Cennet elbisesi alındı. Onlar, nice günahlar işlese de elbiseleri alınmaz.
Altıncısı, bana, tevbem kabul olunması için Arafat’a gitmem emrolundu.
Onlar ise gönülden pişman olup,
“Affet ya Rabbi!” deseler, Hak teâlâ; “Affettim!” buyurur.
Son olarak; - Ey evladım! Ecelim yaklaştı.
Benden sonra halifem ol!
buyurdu.Ve ruhunu teslim etti.
Adem A.S. Vefat ettiğinde “1.000” yaşındaydı.🌹🌹☘️🌹🌹yarabbi ümmeti Muhammedi bağışla Amin🌹🌹☘️🌹


Bizleri nimetlerine şükreden, takdirine rıza gösteren, belâ ve musibetlere sabreden, korktuklarından emin, umduklarına nail olan bahtiyar kullarından eyle #Allah’ım! Amin.

 




DUA'LARIN KABUL OLDUĞU YER MÜLTEZEM İbn abbas şöyle rivayet etti: Mültezem, med'a {dua yapılan yer} ve Müteavvez {Éllah'a sığınılan yer} Ebu'z zübeyr dedi:

 DUA'LARIN KABUL OLDUĞU YER

MÜLTEZEM
İbn abbas şöyle rivayet etti:
Mültezem,
med'a {dua yapılan yer} ve
Müteavvez {Éllah'a sığınılan yer}
Ebu'z zübeyr dedi:
Burada yani. mültezem'in karşısında dua ettim ve dua'm kabul oldu.
Mücahid'den rivayet:
"İbn abbas'ı mültezem'de istiaze ederken yani Éllah'a sığınırken gördüm"
"Bir müslüman burada durup Éllah'tan bir şey dilerse
Yüce éllah onun dileğini kabul eder."
Amr b.şuayp babasından şöyle dediğini rivayet etti:
"Abdullah b.amr ile beraber kabe'yi tavaf ettik;
Kabe'nin arka tarafına geldiğimiz
Zaman ona:
" istiaze yapmayacaksın?"
dedim. Bunun üzerine abdullah:
"Cehennem ateşinden Éllah'a sığınırım" diyerek istilam yaptı.
Bunu takiben hacer-ül esved ile kapı arasında (mültezem) durdu.
Sonra göğsünü, yüzünü, kollarını ve içleri açık vaziyette ellerini kabe'nin üzerine dayadı ve
Resulullah'ın (s.a.v) aynen bu şekilde yaptığını gördüm" dedi.
"Her kim kabe'ye yapışıp dua ederse dua'sı kabul olunur"
«Adem (a.s) yeryüzüne indiği zaman, Beytullah’ı yedi defa tavaf ettikten sonra kapısına doğru iki rekât namaz kıldı. Sonra Mültezem'e gelerek: “Ey Éllah'ım! Şüphesiz Sen gizli işlerimi de açık işlerimi de bilirsin; benim özrümü kabul et. Kafamda ve kalbimde bulunan her düşünceyi de bilirsin, benim günahlarımı ört. İhtiyacımı bilirsin, bana istediğimi ver. Ey Allah'ım! Senden, kalbime giren iman ve kesin doğru bilgi istiyorum, ta ki bana yalnız Senin yazdıklarının isabet ettiğini bileyim, Senden benim aleyhime verdiğin hükümlere razı olma kudretini de istiyorum
Éllah’ım!" şeklinde Éllah'a duada bulunarak yalvardı.
Yüce Éllah Adem’e şöyle vahyetti: “Ey Adem! Sen bazı dualar yaptın; dualarını kabul ettim. Senin evladından da her kim bu dualarla Bana dua ederse Ben onun keder ve sıkıntılarını gideririm; malını mülkünü başkalarının tecavüzünden korurum; kalbinden fakirliği çıkarırım; zenginliği gözlerinin önüne getiririm; her tüccarın arkasından ona ticaret veririm; dünya ona zelil olarak gelir.” İşte Hz. Adem'in tavafından bu yana bu dua tavafın sünneti olmuştur.»














Sadece ben ile paylaşılıyor

MİYOM KİST SORUNLARINIZDAN EBEDİYYEN KURTULUN

 

7s 
Sadece ben ile paylaşılıyor
Sadece ben
MİYOM KİST SORUNLARINIZDAN EBEDİYYEN KURTULUN M.ulaş
Miyom kist hormon bozukluğuna karşı tere tohumu çayı adaçayı civanpercemi çayı aslan pençesi ve hayıt suyu ve çoban çantası çaylarını demleyin sabah akşam için 3 ay kadar karaciğer tedavinizide yapın aynı zamanda
Devedikeni enginar tohumlarını çektirin sabah akşam 1 rer tatlı kaşığı için yemekle karahindibağ sinirli ot çayları için 1 rer su bardağı sabah akşam için kurtulun tüm sorunlarınızdan geçmiş olsun şifa Allah tan saygılar m.ulaş

NAMAZ VE İMSAK VAKİTLERİ HAKKINDA: Takvimimizdeki namaz vakitleri, fıkhî esaslara göre hesaplanırken arz derecesi (enlem), tûl (boylam), saat dilimi, yükseklik, arazi genişliği gibi birçok astronomik, klimatolojik ve jeolojik unsurlar hesaba dâhil edilmektedir.

 

NAMAZ VE İMSAK VAKİTLERİ HAKKINDA: Takvimimizdeki namaz vakitleri, fıkhî esaslara göre hesaplanırken arz derecesi (enlem), tûl (boylam), saat dilimi, yükseklik, arazi genişliği gibi birçok astronomik, klimatolojik ve jeolojik unsurlar hesaba dâhil edilmektedir.
Bir yerin namaz vakitlerinin doğru olarak hesaplanabilmesi için “geometrik değerler” değil, fıkhî ölçülere uygun olan “görülen değer” neticeleri esas alınır. Mesela, güneşin doğuş-batışı için ‘geometrik doğuş-batış’ değil, çıplak gözle gözlenebilen ‘görülen doğuş-batış’ asıldır. Sadece geometrik değerlerin hesaplanması ile elde edilen değerler -bunların sapmasına sebep olan pek çok unsurdan dolayı- gerçek değerleri karşılayamamaktadır. Bu sebeple İslâm âlimleri bazı zarûrî tedbirler almışlardır. Bu tedbirlere, düzeltmelere “temkin” adı verilmektedir. Temkin, daha ihtiyatlı olmak için yapılmış bir düzeltme değil, fıkhî olarak yapılması zarûrî bir düzeltmedir. Bu düzeltmelerden sonra ortaya çıkan değerler fıkhî ölçülere uygun hâle gelmiş olur. Binâenaleyh temkinsiz vakitlerin kullanılması mahzurludur.
Enes bin Mâlik (r.a.) rivâyet ediyor: Zeyd bin Sâbit (r.a.) dedi ki: Peygamber Efendimizle (s.a.v.) sahur yaptık. Sonra namaza durdu. Ben, Zeyd’e sordum: “Ezan ile sahur arasında ne kadar vakit vardı?” Zeyd Hazretleri: “Elli âyet okuyacak kadar” buyurdu. (Sahîh-i Buhârî Muhtasarı Tecrîd-i Sarîh Tercümesi’nde, elli âyet okunacak vakit, 18 dakika olarak yazılmıştır; c. 6, s. 268-269) Bundan temkine riâyetin ehemmiyeti anlaşılmaktadır.
Temkin ve diğer ilmî yollarla, sapmaları zarûrî olarak düzeltilmiş vakitler, asırlardan beri İslâm âleminde kullanıldığı gibi Türkiye’de de 1982 yılına kadar -Diyânet dâhil- bütün takvimlerde kullanılmıştır. Fazilet Takvimi, hâlen bunu kullanmaya devam etmektedir. Bu sebeple:
Takvimimizde verilen vakitlere riâyet etmeli,
Namazları vaktin sonuna kadar geciktirmemeli,
Oruca başlarken ve iftar yaparken, takvimimizdeki vakitlere riâyet etmeli,
Sabah namazını ise takvimimizde yazan, “Sabah” vaktinden itibaren kılmalıdır.
/ FAZİLET TAKVİMİ 06 Nisan 2021, SalıNAMAZ VE İMSAK VAKİTLERİ HAKKINDA: Takvimimizdeki namaz vakitleri, fıkhî esaslara göre hesaplanırken arz derecesi (enlem), tûl (boylam), saat dilimi, yükseklik, arazi genişliği gibi birçok astronomik, klimatolojik ve jeolojik unsurlar hesaba dâhil edilmektedir.
Bir yerin namaz vakitlerinin doğru olarak hesaplanabilmesi için “geometrik değerler” değil, fıkhî ölçülere uygun olan “görülen değer” neticeleri esas alınır. Mesela, güneşin doğuş-batışı için ‘geometrik doğuş-batış’ değil, çıplak gözle gözlenebilen ‘görülen doğuş-batış’ asıldır. Sadece geometrik değerlerin hesaplanması ile elde edilen değerler -bunların sapmasına sebep olan pek çok unsurdan dolayı- gerçek değerleri karşılayamamaktadır. Bu sebeple İslâm âlimleri bazı zarûrî tedbirler almışlardır. Bu tedbirlere, düzeltmelere “temkin” adı verilmektedir. Temkin, daha ihtiyatlı olmak için yapılmış bir düzeltme değil, fıkhî olarak yapılması zarûrî bir düzeltmedir. Bu düzeltmelerden sonra ortaya çıkan değerler fıkhî ölçülere uygun hâle gelmiş olur. Binâenaleyh temkinsiz vakitlerin kullanılması mahzurludur.
Enes bin Mâlik (r.a.) rivâyet ediyor: Zeyd bin Sâbit (r.a.) dedi ki: Peygamber Efendimizle (s.a.v.) sahur yaptık. Sonra namaza durdu. Ben, Zeyd’e sordum: “Ezan ile sahur arasında ne kadar vakit vardı?” Zeyd Hazretleri: “Elli âyet okuyacak kadar” buyurdu. (Sahîh-i Buhârî Muhtasarı Tecrîd-i Sarîh Tercümesi’nde, elli âyet okunacak vakit, 18 dakika olarak yazılmıştır; c. 6, s. 268-269) Bundan temkine riâyetin ehemmiyeti anlaşılmaktadır.
Temkin ve diğer ilmî yollarla, sapmaları zarûrî olarak düzeltilmiş vakitler, asırlardan beri İslâm âleminde kullanıldığı gibi Türkiye’de de 1982 yılına kadar -Diyânet dâhil- bütün takvimlerde kullanılmıştır. Fazilet Takvimi, hâlen bunu kullanmaya devam etmektedir. Bu sebeple:
Takvimimizde verilen vakitlere riâyet etmeli,
Namazları vaktin sonuna kadar geciktirmemeli,
Oruca başlarken ve iftar yaparken, takvimimizdeki vakitlere riâyet etmeli,
Sabah namazını ise takvimimizde yazan, “Sabah” vaktinden itibaren kılmalıdır.
/ FAZİLET TAKVİMİ 06 Nisan 2021, Salı