çörek otu yağıMecit efendi yüzde yüz soğuk pres y
“Dünyâ hayâtı azdan daha azdır. Ona âşık olan, alçakların alçağıdır. O sihriyle bir topluluğu sağır ve kör eder. Böylece onlar ortalıkta şaşkın ve delîlsiz ortalıkta kalırlar.”
https://vimeo.com/tomorhoca
- Ana Sayfa
- İlahi – Kur`an -İslam – Din -Tasavvuf – Belgesel – Dua – Hadis – Tarih – Şiir – Vs… – بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
- Dini bilgiler
- Hatim duası Türkçe Hatim Duası
- Ahmet tomor hoca sohbetleri
- suleymaniye
- Ruhlar kabirde hep kalır mı?
- Şehitlik ve Fazileti
- İslami Eğitim
- ALLAH (C.C.) 'ÜN SIFATLARI
- Ahmet Tomor Hocaefendi Sohbetleri
- Veysel Gürler
- Umman'dan Şifâlar
- İSLAMİ BİLGİLER KİTAP SOHBET SEYRET MULTİMEDYA
- Safakat İslami Forumları
- sadakat.net
- Ehl-i Sünnet Hanefi
- HAVAS İLMİ-MÜCERREBAT-I İLAHİ ŞİFACILAR
- Sağlığımızın müthiş şifreleri Sayfadaki tüm bilgiler bilgi amaçlıdır kullanım tercihi size aittir önce araştırın inceleyin doktorunuza danışın saygılar
- Sayfa ve guruptaki bilgiler bilgi amaçlıdır araştırın araştırmadan doktorunuza danışmadan kullanmayın sakın saygılar hepinize m.ulaş
- MUHTASAR İLMİHAL | Fazilet
- İLİM BÖLÜMÜ
- İmam Suyuti Camius Sağir
- Dini Sorular Molla Cami dini sorular ve cevapları
- incemeseleler
- "Nazar, deveyi kazana, insanı mezara sokar."
- YAVRULARIMIZA ELİF CÜZÜ ÖĞRETELİM. BİZLERDE TEKRAR EDELİM...
- Hadis-i Şerif
- FAZİLET TAKVİMİ
- mektebun
- faydalı
- medine
- Zi tuva kuyusu...
- Ali Eren Hoca
- *FATİHA SURESİNİN SIRRI..*
- "Kişi sevdiği ile beraberdir."
- *FATİHA SURESİNİN SIRRI..*
5 Eylül 2020 Cumartesi
ADLİ TIP UZMANININ İBRETLİK RÜYASI MaLBenim başım açık, tesettürlü bir insan değilim. Ama şükür imanım var. Namazımı kılıyor, orucumu tutuyorum şükür. Rabbim kabul etsin. Tesettürlü insanları seviyorum, imrenerek bakıyorum ama henüz nefsim hazır değil. Sürekli erteliyorum. Bunda geçirdiğim çocukluğumun büyük etkisi var. Babam ordu mensubu idi. O dönemde namaz kılanı, eşi kapalı olanı ordudan atıyorlardı. Zavallı annem babam atılmasın diye ağlaya ağlaya açıldı. Hiç unutamıyorum açıldığı günü. Öyle çok gözyaşı döktü ki babam : _ Üzülme hanım, şurada emekliliğime ne kaldı. Örtünürsün, beraber hacca gideriz derdi. Hem sen evdesin bak namazların geçmiyor. Birde beni düşün derdi. Zavallı babam kılamadığı kaza namazlarını kılmadan ne kadar yorgun olursa olsun yatmazdı. Eve misafir gelince ihbar olur diye onların yanında kılamaz tek tek yatak odasına gidip kapıyı kitletip öyle kılarlardı. Evdeki seccade ve tesbihler bile suç unsuru sayılırdı. İyice saklar, bize de tembih ederlerdi çıkarmayalım diye. Namaz kıldığımızı kimseye söylemememizi isterlerdi. Ama zavallı annem emekliliği göremedi. Açıldıktan sonra öyle üzüldü ki mide kanserinden kısa sürede aramızdan ayrıldı. Ben okudum, adli tıp çalışanı oldum. Bu ne demek biliyor musunuz. Her gün cesetler gelir, biz bunları otopsi yaparız. Neler gördüm hayal bile edemezsiniz. Bir gece okuyup yattım. Rüyamda çok tatlı bir teyze gördüm. Teyze bana : _Kızım, yarın beni sana getirecekler. Sakın beni erkeklere gösterme olur mu yavrum dedi. Uyandım sabah ezanı okunuyordu. Saat 5.30 du. Namazımı kıldım. İşe gittim otopsi yapılmak için dört ceset gelmişti. Açtım baktım bir tanesi O tatlı teyze. Arkadaşlara rüyamı anlattım. Teyzenin ölüm saati tam 5.30 yani benim rüyayı gördüğüm saat. Teyzenin yüzünden nur damlıyordu adeta. Kıyamıyorduk ama mecburduk. Arkadaşlarım anlayışla karşıladı. Otopsiye erkek arkadaşlar girmedi. Otopsi hiç bir erkek görmeden bitti şükür. Teyzenin oğlu cesedi almaya geldi. Ben oğluna : Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun, dediğimde ummadığım bir tepki ile karşılaştım. Bana ne dese beğenirsiniz: _Bırakın bu safsataları. Annemde sizin gibi örümcek kafalıydı. Cennette, cehennemde bu dünyada, dedim anlatamadım yıllardır. Öldü bitti işte gerisi yok. Sizin gibi örümcek kafalılar yüzünden bu ülke geri kalıyor. Okumuş, aydın açık bir insan nasıl bunlara inanır anlamıyorum. Ülke ne hale geldi. Yakında irtica gelecek İran gibi olacağız. Hep sizin yuzünuzden Rüyamı anlatmak istedim ama sesim çıkmadı. Demek ki karşımda kalbi mühürlenmiş bir kafir vardı. Akşam eve gittiğimde çok üzgündüm. Bu teyzenim kabirde ilk gecesiydi. Ardından okuyacak kimsesi yoktu. Abdest alıp Yasin'i şerif okudum yattım. Teyze o gece rüyama bir kez daha girdi. Rüyamda teyzeyi ve annemi kol kola Kabe de gezerken gördüm. Bana teşekkür etti. Allah bir değil bin kere razı olsun kızım senden dedi bana. Annemde çok mutlu görünüyordu. Rabbim hepimize hayırlı ömür, hayırlı ölüm nasip etsin.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder