Tespit
Eğer devleti yönetmek gerçekten Allah için olsaydı taliplisi emin olun çok az olurdu. Bu sorumluluğu yüklenebilecek insan bulunamazdı.
Eğer adalet dağıtanlar Allah için bu işi yapsaydı, kadı bulmak, hakim, avukat bulmak çok zor olurdu.
Bunlar hakikatte ateşten gömleği giymek gibidir. Ama Türkiyemiz'de en çok rağbet gören, en çok iştah kabartan işler bunlar.
Neden mi: O ateşten gömleği, altından gömlek sanıyorlar da ondan.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder