OSMANLI CAHİLDİ DİYENLERİN GÖZÜNE SOKUNNN !
Osmanlı yobazdı, Osmanlı Padişahları kadın düşkünüydü diyenler altdaki resme iyi baksın.
1910 yılında Osmanlı bilim adamları tarafından çizilmiş, keşif edilmiş bu çalışmayı hangimiz okuyup anlayabiliyoruz? Okuyamayız...!
Çünkü harf inkılabıyla en az 1400 yıllık tarihimiz yok oldu. Sadece tarihimiz mi yok oldu? Hayır dini değerlerimiz eğitim sistemimiz herşeyimiz bu harf inkılabıyla yok oldu...! Alıntı[Abdülhamid Han]
1910 yılında Osmanlı bilim adamları tarafından çizilmiş, keşif edilmiş bu çalışmayı hangimiz okuyup anlayabiliyoruz? Okuyamayız...!
Çünkü harf inkılabıyla en az 1400 yıllık tarihimiz yok oldu. Sadece tarihimiz mi yok oldu? Hayır dini değerlerimiz eğitim sistemimiz herşeyimiz bu harf inkılabıyla yok oldu...! Alıntı[Abdülhamid Han]

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder